bye bye Sumatra hello Jarkarta - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Melvin, Dewi, Tonny en Eddy Huisman, Nellen, Gorree en Matahelumual - WaarBenJij.nu bye bye Sumatra hello Jarkarta - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Melvin, Dewi, Tonny en Eddy Huisman, Nellen, Gorree en Matahelumual - WaarBenJij.nu

bye bye Sumatra hello Jarkarta

Door: 4wereldreizigers

Blijf op de hoogte en volg Melvin, Dewi, Tonny en Eddy

29 Augustus 2010 | Indonesië, Batavia

Lieve mensen, als alle eerst wil ik bedanken bbqm, voor de extra foto ruimte heel erg bedankt, we zullen proberen mooie foto's van Ambon erop te zetten.

Ook wil ik jullie verder bedanken voor de reacties.

De laatste paar dagen op het ongelofelijk mooie Sumatra zijn goed bevallen.
Na de mooie avonturen op het Samosir eiland bij Toba, zijn we weer met het pondje naar het vaste land gevaren, om verder te reizen naar Bukit lawang, het oerang utang verblijf.

oechok onze gids had ons weer opgehaald. Ik begon me op het pondje al niet lekker te voelen, maar ja ik dacht zal wel over gaan.
We reden een lange weg door de bergen van Toba, het uitzicht was echt adembenement, zo ongelijfelijk prachtig, we reden naar het begin punt van het Toba meer waar een mooie waterval te zien was, echt prachtig. Ik voelde me echt niet goed en begon echt te spezen.
onderweg besloten we even langs het ziekenhuis te gaan.
dat was maar goed ook want ik (melvin) had een virus opgelopen in me keel, kreeg medicijnen en we reden richting het hotel.

Bij het hotel aangekomen, die overgens erg luxe was duikt ik gelijk met bed in, heb vervolgens de ergste nacht die ooit geslapen heb gehad, zal de details maar besparen, gelukkig ben ik weer opgeknapt.

De volgende dag vertokken we naar Bukit lawang, een 6 uur durende reis, we kwamen aan bij het verblijf wat aan de voet van de jungle lag, leuke huisjes met een mini jungle in de douche.

de volgende dag gingen we met de gids door de jungle trekken, echt geweldig dat geklim en gekluiter,ook liepen we langs rubberbomen, al snel kwamen we de eerste aap tegen geen oerang utang maar een ander soort, die letterlijk een banaan uit me hand at echt geweldig.
onze gids maakte wat geluiden om oeran utangs te lokken, en met succes er kwam een oerang utang met kind uit de boom echt onbeschrijfelijk prachtig was dit kippevel en wat een handen bijna het zelfde als ons. de aap at fruit uit onze handen echt geweldig.

een paar meter verder waren er nog meer, onze gids zij dat we erg geluk hadden dat we er zo veel gezien hebben, daar waren we ook heel erg dankbaar voor, we voelde ons heel rijk dat we dit mogen mee maken.

na dit prachtige avontuur, reden we terug naar medan, daar hebben we nog een nacht geslapen. de volgende dag vlogen we naar Jarkarta.

In Jarkarta aangekomen, wachte ons gids al, we reden naar het hotel wat echt heel luxe was en weet je waar ik nog het meeste blij mee was EEN GYM YEAH!!!!!!!!!!!!!!! eindelijk kon ik mezelf even afmatten. S'avond hebben we nog in het hotel gegeten.

De volgende dag zijn we de stads tour gaan doen, wat een enorme stad zeg niet normaal. Eerst zijn we naar Tala mini gegaan indonesie in het klein echt leuk om te zijn, vervolgens zijn we naar de haven gegaan, daar hebben we in een klein bootje een tocht gemaakt over het water, ook vaarde we langs die hutjes om de kinderen speelgoed te geven, waar ze overgens heel blij mee waren.

Daarna zijn we naar de shopping mall gegaan, jullie hadden gelijk, BBQM de prijzen waren echt duur en het was niet veel aan. Na de shopping mall zijn we bij de Pizza hut wwezen eten.

Op dit moment zijn we in ons hotel, om half 2 s'nacht vliegen we naar AMBON YEAH HER WE COME


  • 29 Augustus 2010 - 12:44

    Ties:

    Whoa, dat is denk wel iedereens nachtmerri om in Indonesie in een ziekenhuis te belanden ;) gelukkig gaat alles weer goed! Goed te horen dat jullie lekker veel aan het doen zijn zo! Geniet ervan!

  • 29 Augustus 2010 - 13:08

    Ma Goree:

    Halloallemaal blij dat ik weer wat hoor van jullie wat leuk zeg met die oerang oetas wat jammer dat mel nu weer ziek was Gelukkig weer op geknapt Die foto,s zijn erg leuk zo te zien genieten jullie wel hier ook alles goed met kilat ook hoor Ikhoop dat jullie beter weer hebben als hier Het is hier ook regen zeizoen Maar dat is ver bij jullie vandaan Verder nog heel veel plezier en tot in Ambon hoop ik een hele dikke knuffel van ons en een poot van kilat doei doei xxxxxxxxx

  • 29 Augustus 2010 - 13:27

    Ma Gorree:

    hoi Eddy ik heb een vraag Heb jij van pa een sms gehad Gisteren was dat dan weet ik dat je dat wel krijg dan zie ik dat wel doeiiiiiiiiixx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Batavia

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 September 2010

Dewi

17 September 2010

eddy verslag deel 2

15 September 2010

verhaal van eddy

07 September 2010

reisverslag van dewi ambon

07 September 2010

ha ha haai ambon manise
Melvin, Dewi, Tonny en Eddy

Hallo lieve familie, vrienden en special one's (wat jullie natuurlijk zijn ;) Onze reis naar Maluku/Ambon gaat bijna beginnen! Eigelijk is het al een klein beetje begonnen, want grotendeels was net familie Matahelumual gezellig op bezoek geweest, om ons alvast een goede reis te wensen en om de nodige pakketjes/foto's mee te geven, die wij dalijk aan de verdere familie door geven. Tot horens in Indonesie and Maluku! Eddy, Tonny, Melvin en Dewi

Actief sinds 15 Aug. 2010
Verslag gelezen: 240
Totaal aantal bezoekers 33557

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2010 - 19 September 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: