pfff - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Melvin, Dewi, Tonny en Eddy Huisman, Nellen, Gorree en Matahelumual - WaarBenJij.nu pfff - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Melvin, Dewi, Tonny en Eddy Huisman, Nellen, Gorree en Matahelumual - WaarBenJij.nu

pfff

Door: 4wereldreizigers

Blijf op de hoogte en volg Melvin, Dewi, Tonny en Eddy

22 Augustus 2010 | Indonesië, Batavia

nou mensen ik heb mn best gedaan om jullie op de hoogte te houden kwa fotos maar niet gelukt

ik heb nu vierkante ogen haha
iedergeval probeer ff te kijken op mn facebook of hyves miss dat t toch gelukt is je weet maar nooit

eindelijk rust hier haha probeer nog te schrijven voor leven haha want hij valt o echt uit


xx

gaat alles goed met kilat op en oma eet hij goed


nou dan ga ik maar wat boekjes lezen
heb 10 glossys glamour en weet ik wat allemaal dus chiara ashley marjo als ze uit zijn je weet het hej dan zijn ze weer voor jullie als ze nog heel zijn hehe

nou doei doei
kef en eef geniet van jullie vrije dagen hej samen nog dalijk hebben jullie een blerend kind er bij haha

nou ik ga tidor doen is slapen

ow ze gaan weer verder met karaoke hier nou ik ben niet van de partij nu

bye bye zwaai zwaaii

  • 22 Augustus 2010 - 17:21

    Marijn:

    Meid wat een belevennissen, geweldig :)
    Vooral zo doorschrijven. Groetjes daar! x

  • 22 Augustus 2010 - 17:23

    Ciska:

    Heeeeyy Familie,

    Leuk om jullie belevenissen aan de andere kant van de wereld te kunnen lezen.
    Ben heel benieuwd naar wat jullie allemaal nog mee gaan maken.

    Dikke kus voor jullie allemaal,

    groetjes Ciska

  • 22 Augustus 2010 - 18:42

    Bianca:

    Hoi Allemaal,

    leuk dat jullie veilig aangekomen zijn. Ik zal jullie regelmatig volgen. Maak er een super vakantie van. Geniet maar lekker.. doegggg xxxx Bianca

  • 23 Augustus 2010 - 17:56

    Kevin:

    Nou ik hoop maar dat de foto's snel lukken ;-)

    veel plezier lieverds

    Kus van de harderwiekers

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Batavia

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 September 2010

Dewi

17 September 2010

eddy verslag deel 2

15 September 2010

verhaal van eddy

07 September 2010

reisverslag van dewi ambon

07 September 2010

ha ha haai ambon manise
Melvin, Dewi, Tonny en Eddy

Hallo lieve familie, vrienden en special one's (wat jullie natuurlijk zijn ;) Onze reis naar Maluku/Ambon gaat bijna beginnen! Eigelijk is het al een klein beetje begonnen, want grotendeels was net familie Matahelumual gezellig op bezoek geweest, om ons alvast een goede reis te wensen en om de nodige pakketjes/foto's mee te geven, die wij dalijk aan de verdere familie door geven. Tot horens in Indonesie and Maluku! Eddy, Tonny, Melvin en Dewi

Actief sinds 15 Aug. 2010
Verslag gelezen: 283
Totaal aantal bezoekers 33558

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2010 - 19 September 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: