Singapore - Reisverslag uit Zwijndrecht, Nederland van Melvin, Dewi, Tonny en Eddy Huisman, Nellen, Gorree en Matahelumual - WaarBenJij.nu Singapore - Reisverslag uit Zwijndrecht, Nederland van Melvin, Dewi, Tonny en Eddy Huisman, Nellen, Gorree en Matahelumual - WaarBenJij.nu

Singapore

Door: 4wereldreizigers

Blijf op de hoogte en volg Melvin, Dewi, Tonny en Eddy

22 Augustus 2010 | Nederland, Zwijndrecht

Selemat weer, deze keer live vanuit Singapore ;)

We zijn net aangekomen en we hebben de luxe om hier gelijk op internet te kunnen en dus gelijk weer wat te schrijven:

De reis is goed gegaan, en erg snel voorbij ook, maar ja wat wil je als je zn luxe beeldtv tje voor je hebt en kan kiezen uit films kijken, muziek en zelfs SUPER MARIO BROS van de gameboy kan spelen haha!

Vliegtuig eten was ook goed te doen hor, heb alleen weer zn vieze smaak in mn mond van zn SLAAP PIL :s haha dat blijft maar hangen maakt echt niet uit wat je eet!

We zijn nu aan het wachten op onze vluchten van Singapore naar Medan.
Eerst dachten we dat er maar 2 van de 4 koffers er waren maar gelukkig hebben we ze nu allemaal als het goed is...

Hahaha anders liepe Eddy en Mel in leuke fleurige jurkjes van Ma en mij ;)

Nou ga maar weer eens boarden.

doei doei xx

• 22 Augustus 2010 - 09:01

Ma Gorree:

ik heb alles weer gelezen gelukkig dat alles goed is gegaan dat zal wat geweest zijn als de koffersweer weg ik had wat gehoord ik hadden geweest coby belde de net ik moest je de groeten doen ze vroeg ofik wat gehoord had met kilat gaat alles goed nou ik hoor wel weer een hele dikke knuf

Verslag uit: Nederland, Zwijndrecht

reisverslag van dewi ambon

07 September 2010

ha ha haai ambon manise
Melvin, Dewi, Tonny en Eddy

Hallo lieve familie, vrienden en special one's (wat jullie natuurlijk zijn ;) Onze reis naar Maluku/Ambon gaat bijna beginnen! Eigelijk is het al een klein beetje begonnen, want grotendeels was net familie Matahelumual gezellig op bezoek geweest, om ons alvast een goede reis te wensen en om de nodige pakketjes/foto's mee te geven, die wij dalijk aan de verdere familie door geven. Tot horens in Indonesie and Maluku! Eddy, Tonny, Melvin en Dewi

Actief sinds 15 Aug. 2010