schiphol deel 2 - Reisverslag uit Zwijndrecht, Nederland van Melvin, Dewi, Tonny en Eddy Huisman, Nellen, Gorree en Matahelumual - WaarBenJij.nu schiphol deel 2 - Reisverslag uit Zwijndrecht, Nederland van Melvin, Dewi, Tonny en Eddy Huisman, Nellen, Gorree en Matahelumual - WaarBenJij.nu

schiphol deel 2

Door: 4wereldreizigers

Blijf op de hoogte en volg Melvin, Dewi, Tonny en Eddy

21 Augustus 2010 | Nederland, Zwijndrecht

Selemat !

Heel leuk net kwamen niet alleen tante Ata em ome Chris ons
Uitzwaaien maar ook oom Piet en tante Sally! :D

Samen hadden we even snel nog wat koffie met ze gedronken en zwaaide ons uit,natuurlijk hebben
We ook een paar fototjes geschoten,jaja die mogen niet ontbreken natuurlijk ;)

Nog even een terug blik in de ochtend; 4uur ging de wekker maar tegen half 5 kwart voor 5 was mel al de
Eerste die ging douchen!
Toen met ze alle gegeten en gedronken en toen hebben we gebeden:)

Nu op dit moment zyn we in t vliegtuig,haha jullie hebben het denk ik wel door:
Elke minuut dat ik nog op internet kan via mn mobiel besteed ik natuurlijk aan ons reisverslag!
Misschien worden jullie me wel zat maar troost je de komende 24 zullen julle even niks horen...
Lekker rustig hej?! ;)

Grappig melvin kwam nog een collega tegen die ook nar indo gaat
Schiphol blyf k leuk vinden, al die mense n en verschillende nationalliteiten
Helaas geen joris van hello goodbye gezien hehe
In het vliegtuig zijn het 3zits naast elkaar helaas kunnen we niet naast elkaar ziteen maar mel die nu apart zit
Is nog een stoel vrij dus waarschynlyk kan k naast hem zitten:) lekker knus

Uiteindelyk zit ik nu ook naast hem.
We krijgen nu warme doekjes ;)

De start wat k al zei is goed,:
1 op tijd
2 geen en geen over gewicht!
3 niet omgeroepen xx

Nou amatoo daar gaan we dan
Dikke kus

• 21 Augustus 2010 - 10:05

Jessica Sinay:

Selamat pagi allemaal.
    als het goed is zitten jullie nu in het vliegtuig onderweg naar mn "vaderland".

Wens jullie heel veel plezier, laat alle indrukken op je afkomen. En maak zeker veel foto's. ben erg benieuwd want zelf ben ik er (helaas) nog niet geweest.

Amatooo
    Jessica, Albert en Yaiza

• 21 Augustus 2010 - 10:32

Ma Gorree:

ik heb het gelezen hoor erg leuk fo,to.swaren ook leuk ik hoop dat jullie een goede vlucht hebbenik hoor wel weer van jullie dikke knuf

Verslag uit: Nederland, Zwijndrecht

reisverslag van dewi ambon

07 September 2010

ha ha haai ambon manise
Melvin, Dewi, Tonny en Eddy

Hallo lieve familie, vrienden en special one's (wat jullie natuurlijk zijn ;) Onze reis naar Maluku/Ambon gaat bijna beginnen! Eigelijk is het al een klein beetje begonnen, want grotendeels was net familie Matahelumual gezellig op bezoek geweest, om ons alvast een goede reis te wensen en om de nodige pakketjes/foto's mee te geven, die wij dalijk aan de verdere familie door geven. Tot horens in Indonesie and Maluku! Eddy, Tonny, Melvin en Dewi

Actief sinds 15 Aug. 2010