op schiphol :D - Reisverslag uit Zwijndrecht, Nederland van Melvin, Dewi, Tonny en Eddy Huisman, Nellen, Gorree en Matahelumual - WaarBenJij.nu op schiphol :D - Reisverslag uit Zwijndrecht, Nederland van Melvin, Dewi, Tonny en Eddy Huisman, Nellen, Gorree en Matahelumual - WaarBenJij.nu

op schiphol :D

Door: 4wereldreizigers

Blijf op de hoogte en volg Melvin, Dewi, Tonny en Eddy

21 Augustus 2010 | Nederland, Zwijndrecht

Hallotjes allemaal,

Als allereerst heel erg bedankt voor al jullie lieve
Smsje,telefoontjes en om niet te vergeten de pings berichten!
Haha ja dankzy mn black berry telefoon kunnen we jullie bijna elke minuut van de dag op de hoogte houden :)
Ik hoop dat jullie ook de fotos zien.

Even nog een update van gister avond en nu,deze ochtend:
Mel en ik konden niet om 19.00uur al slapen dus ging hy nog even hollands got talent kijke
En ik ging nu echt maar mn koffer dicht ritsen haha!

Slapen ging echt waardeloos,achter ons is net een kind geboren die heel de tijd zat te blerren,
Getoeter en herrie van autos en klap op de vuurpijl een poezen stoei gevecht!
Gelukkig bestaat er make up en kan ik die wallen en mn pipse gezichtje opkaleflateren ;)

Op schiphol verloopt tot nu toe alles gesmeerd,we zyn tot nu toe op tyd en nog niet omgeroepen,haha!
Dit was vorig jaar t geval toen we naar sri lanka gingen erg leuk joh met 4verschillende achternamen ;)

Ik hoor nu net dat tante Ata en ome Cris ons gedag komen zeggen!
Erg leuk natuurlyk!

Nou fotos laad ik zo wel hoop dat t verhaal nu weer op de site staat!
Xxxx van ons alleen! Oftewel ;p 4wereldreizigers ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zwijndrecht

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 September 2010

Dewi

17 September 2010

eddy verslag deel 2

15 September 2010

verhaal van eddy

07 September 2010

reisverslag van dewi ambon

07 September 2010

ha ha haai ambon manise
Melvin, Dewi, Tonny en Eddy

Hallo lieve familie, vrienden en special one's (wat jullie natuurlijk zijn ;) Onze reis naar Maluku/Ambon gaat bijna beginnen! Eigelijk is het al een klein beetje begonnen, want grotendeels was net familie Matahelumual gezellig op bezoek geweest, om ons alvast een goede reis te wensen en om de nodige pakketjes/foto's mee te geven, die wij dalijk aan de verdere familie door geven. Tot horens in Indonesie and Maluku! Eddy, Tonny, Melvin en Dewi

Actief sinds 15 Aug. 2010
Verslag gelezen: 293
Totaal aantal bezoekers 33560

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2010 - 19 September 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: