AMBON MANISE - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Melvin, Dewi, Tonny en Eddy Huisman, Nellen, Gorree en Matahelumual - WaarBenJij.nu AMBON MANISE - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Melvin, Dewi, Tonny en Eddy Huisman, Nellen, Gorree en Matahelumual - WaarBenJij.nu

AMBON MANISE

Door: 4wereldreizigers

Blijf op de hoogte en volg Melvin, Dewi, Tonny en Eddy

01 September 2010 | Indonesië, Batavia

Beste familie en vrienden, ik schrijf weer een reisverslag (melvin)

De eerste paar dagen op Ambon zijn goed bevallen.
Het is echt een paradijs van een eiland, echt prachtig hier de omgeving.

De eerste twee dagen hadden we flinke regen buien. maar vandaag hadden we een prachtige dag.
De eerste dag zijn we eerst naar ons hotel gegaan in Ambon stad, hotel Amans. Djonny brengt ons elke keer heen en weer
Daarna zijn we gelijk Waai ingegaan voor familie bezoek, als eerst bezochte we tante Saar, een hele leive vrouw, Dewi en ik werden hartelijk verwelkomt, Waai is overigens een heel mooi en rustig plaatsje in Ambon. De eerste dag lieten we het hier bij.

De tweede dag zijn we weer naar Waai gegaan, om het familie rondje te lopen, om de envoloppen enz. uit te delen. Ik had nog een pak koekjes gekocht om uit te delen.

Wat een lieve familie en grote familie van Eddy hier echt bijzonder, we hebben in de stort regen huis voor huis afgelopen, om iedereen te bezoeken, ook zijn we naar de morea's geweest, echt een heel rustig stukje van waai waar je helemaal tot rust komt bij het prachtige heldere water, ook mocht ik de morea's aanraken, dit was heel bijzonder, en ik voelde me ook vereerd om dit te mogen te doen, echt pracht beesten zijn het, ze voelen zacht en glad en ze zijn behoorlijk groot.

De derde dag vandaag zij we wat plekjes gaan bezoeken, het eerst het prachtige beeld van de vrouw, weet niet meer hoe die heet maar jullie weten vast wel welke ik bedoel.
Daarna de pinta kota, en we hadden geluk, de zee was niet woest, dus konden we letterlijk onder de poort staan, ook ben ik helemaal naar boven boven gelopen, daar was het uitzicht helemaal adembenement echt niet normaal.
Na deze prachtige beelden zijn we nog even lekker wezen eten, (het eten is hier echt heel lekker oma;))

de komende dagen gaan we nog veel meer bijzondere dingen meemaken.
(foto's van de familie komen nog, ik moet er nog wat meer maken)

slamat malam!!!!!!!!!!!!!1

  • 01 September 2010 - 12:01

    Ma Goree:

    hallo allemaal hier weer wat terug van mij je maak wat mee he mel dat kunnen ze niet meer van je af nemen jullie genieten wel het lijk mij fantastis om mee te maken al dat mooi,s maar daar zijn wij te oud voor denk ik maar jullie kunnen aan ieder je verhalen kwijt jammer van de regen he gaan jullie nog verder familie bezoeken of gaan jullie ambon in nu hier alles goed ik zeg nog veel plezier allemaal geniet er maar van een dikke knuf voor jullie allenxxxxxxxdoeiiiiiiiiiii

  • 01 September 2010 - 15:02

    Jessica Sinay:

    Wat leuke en mooie fotos hebben jullie tot nu toe gemaakt. Dat wordt een flink album maken als jullie terug zijn.

    Jammer dat jullie niet naar Haruku gaan. Heb btw ook nog familie in Ambon-stad (neven en nichten van mijn vader).

    tot jullie volgende verslag

  • 01 September 2010 - 18:04

    Marianne:

    Hi allemaal,
    Wat een geweldige mooie foto's zeg, jullie genieten met volle teugen en erg leuk om jullie belevenissen te lezen, zo reizen wij een heel klein beetje met jullie mee. Ik hoop dat er geen zieken meer onder jullie zijn en nu weer alles ok is.
    De Familie is zeker wel blij met jullie bezoek. Voor Eddy ook fijn om zijn familie weer te zien. Nou luitjes, ik kijk uit naar jullie volgende reisverslag.
    xxx Marianne

  • 02 September 2010 - 11:11

    Neefie:

    hey melvin,

    je heb die vis toch wel opgegeten he?
    zijn werkelijk veel super mooie fotos
    en jullie maken super mooie dingen mee (reageer niet altijd, maar ben een trouwe lezer) doe iedereen de groete en geef dew ook een dikke kus van mij.
    w8 op het nieuwe verslag.
    (en ben wel erg jaloers op de fotos van oranoetangs)
    hoor jullie en look out for eachother. ciao xx nick

  • 05 September 2010 - 16:18

    Nishanthi:

    Wat leuk om jullie zo te volgen. Veel plezier nog.

    kus voor jullie

  • 05 September 2010 - 17:13

    Iv En Mar:

    Selamat vier wereldreizigersss,

    Apa kabar? Baik- baik saja?

    Mooie ervaringen maken jullie mee.

    Ga zo door met schrijven.

    Take care and goodluckk.

    TOITOITOI

    Big Hug

  • 07 September 2010 - 06:53

    Ma:

    Hallo Lieverds,
    Even de groetjes van deze kant.Wat een mooie reis is het zeg,geweldig wat ik op de foto s zie.
    En ik zie jullie zo genieten helemaal goed.
    Alles gaat goed hier,oke het weer is veel minder dan bij jullie.
    Dikke kus Ma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Batavia

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 September 2010

Dewi

17 September 2010

eddy verslag deel 2

15 September 2010

verhaal van eddy

07 September 2010

reisverslag van dewi ambon

07 September 2010

ha ha haai ambon manise
Melvin, Dewi, Tonny en Eddy

Hallo lieve familie, vrienden en special one's (wat jullie natuurlijk zijn ;) Onze reis naar Maluku/Ambon gaat bijna beginnen! Eigelijk is het al een klein beetje begonnen, want grotendeels was net familie Matahelumual gezellig op bezoek geweest, om ons alvast een goede reis te wensen en om de nodige pakketjes/foto's mee te geven, die wij dalijk aan de verdere familie door geven. Tot horens in Indonesie and Maluku! Eddy, Tonny, Melvin en Dewi

Actief sinds 15 Aug. 2010
Verslag gelezen: 569
Totaal aantal bezoekers 33564

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2010 - 19 September 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: