onderweg naar Ambon-Maluku - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Melvin, Dewi, Tonny en Eddy Huisman, Nellen, Gorree en Matahelumual - WaarBenJij.nu onderweg naar Ambon-Maluku - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Melvin, Dewi, Tonny en Eddy Huisman, Nellen, Gorree en Matahelumual - WaarBenJij.nu

onderweg naar Ambon-Maluku

Door: 4wereldreizigers

Blijf op de hoogte en volg Melvin, Dewi, Tonny en Eddy

29 Augustus 2010 | Indonesië, Batavia

Hallo allemaal- Selamat Malam

OVER een klein uurtje gaan we dan echt vertrekken naar ambon-Maluku :D

Ik ben er net achter gekomen dat ik nu wel fotos op mn hyves ook kan neerzetten, dit gaat wat sneller dan deze site want we moeten ze verkleinen wat natuurlijk veel tijd kost.

Dus als jullie zin hebben na t lezen van onze avondturen kunnen jullie ook kijken op mijn hyves bij fotos!
Dewi Nellen

Bij deze wil ik Bram Brigitte en de kinderen bedanken voor de foto ruimte die zij ons gegeven hebben!

NOU TOT OP AMBON DAN HEJ AMATOO EN JULLIE NOG EEN FIJNE DAG IN HOLLAND!

XXXJES

  • 30 Augustus 2010 - 08:27

    Eef En Kev:

    hey lieverds, zijn jullie veilig aangekomen op ambon?

    We hoorde net van de vulkaan uitbarsting op sumatra, hebben jullie daar nog last van ondervonden?

    Nou we hopen snel op een berichtje, zodat we weten dat alles goed is!

    We houden van jullie, Kus van ons

  • 30 Augustus 2010 - 12:28

    Jessica Sinay:

    Hiii Selamat,

    zeg gaan jullie toevallig ook nog naar het eiland Haruku?? daar komt mijn fam namelijk vandaan!!!

    enjoy. Leuk om die verhalen steeds weer te lezen

    Sampai jumpa

  • 30 Augustus 2010 - 17:38

    Marianne:

    Hi Wereldreizigers, Ik heb net al jullie reisverhalen gelezen, wat een belevenissen zeg en wat een mooie foto's.
    Ik begrijp uit de verhalen dat jullie volop genieten. Ik hoop dat iedereen weer helemaal opgekikkert is.
    Eddepet ik begrijp dat jij geregeld voor gids en tolkje fungeerthandig hoor. Veel plezier nog, kus voor alle 4

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Batavia

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 September 2010

Dewi

17 September 2010

eddy verslag deel 2

15 September 2010

verhaal van eddy

07 September 2010

reisverslag van dewi ambon

07 September 2010

ha ha haai ambon manise
Melvin, Dewi, Tonny en Eddy

Hallo lieve familie, vrienden en special one's (wat jullie natuurlijk zijn ;) Onze reis naar Maluku/Ambon gaat bijna beginnen! Eigelijk is het al een klein beetje begonnen, want grotendeels was net familie Matahelumual gezellig op bezoek geweest, om ons alvast een goede reis te wensen en om de nodige pakketjes/foto's mee te geven, die wij dalijk aan de verdere familie door geven. Tot horens in Indonesie and Maluku! Eddy, Tonny, Melvin en Dewi

Actief sinds 15 Aug. 2010
Verslag gelezen: 528
Totaal aantal bezoekers 33494

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2010 - 19 September 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: